Hej :)

Jag heter Tilda.
Just nu driver jag två bloggar.
Min andra blogg heter
http://tildapebbles.blogg.se :)
Men jag tycker väldigt mycket om Ior xD
Tänk!
Jag är 11 år och tycker om Ior! xP
Haha xD
Men de struntar jag i :)
Jag tittar ju inte på Nalle Puh och sådär...
Utan jag baar tycker Ior är gullig.
Hemma har jag 50 stycken Ior:sar xD
Min storesyrra gav mig en Ior när jag precis föddes :)
Och den har jag haft enda tills nu :)
Jag har en katt hemma som heter Pebbles.
Pebbles är 2 år och är sköldpaddsfärgad.
Perser blandras med bondkatt :)
Super gullig!
Sen ska jag även köpa en ponny.
En D-ponny :)
Vi har bestämt oss för en ponny som är 10 år.
En gråskimmel, jättefin!
Den ska bara gå igenom veterinär-besiktningen :D
Men på dens grimma ska jag ha en liten Ior hängande :D
Haha xD
Kan ta en bild och lägga ut den här på bloggen när jag suttit dit den :)
Ja, har inte så mycket mer och skriva om :)
Hejdå :)

¤Tilda¤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0